Här finns vi
Här finns vi
Vi har kontor i Solna, Katrineholm och Göteborg. Vårt huvudkontor ligger i Solna.
Besöksadresser
Vår besöksadress i Solna är:
Solna strandväg 96, Solna.
Vår besöksadress i Katrineholm är:
Hantverkaregatan 1-3, 641 30 Katrineholm.
Postadress
Vår postadress är:
Strålsäkerhetsmyndigheten
171 16 Stockholm
Telefonnummer till vår växel är 08-799 40 00.
Växeln är öppen mellan klockan 08.00 och 17.00 på vardagar.